21 december

Det känns så otroligt skönt att nu vara ledig i två veckor! Jag ska verkligen försöka ta vara på tiden och njuta av hur skönt det är att slippa skolan. Det värsta är bara att man aldrig riktigt blir fri, jag har tre skolarbeten som jag måste jobba med nu under lovet och sen vet jag att det kommer bli liksom pang bom med uppgifter och prov direkt då skolan börjar igen, man kan som ändå aldrig slappna av helt. Hur som helst, idag så vaknade jag utvilad och glad klockan 1, såg julkalendern och gjorde lunch. Sedan har jag städat lite och varit ute och gått med baloo. Ikväll ska vi klä granen och jag ska titta på Astrid Lindgrens jul, det enda som saknas nu är snön..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0