20 december

Jullov!!!! I want to thank not only god but jesus. Så skönt det känns.
Igår var jag, Emma och Emelie x2 och såg Believe, ❤❤❤. Filmen var kanske inte riktigt som jag förväntat mig men åh så stilig och underbar denna pojke är. Det faktum att jag sett konserten i verkligheten och liksom varit "med" och sett de flesta händelserna gjorde bara allt så himla mycket bättre och mer speciellt, och liksom, han och jag har varit i samma byggnad och på ett sätt så är han så levande men ändå så overklig. Trots allt skit just nu så verkan han fortfarande ha lika fint hjärta och minst lika down to earth, han kanske inte är den smartaste killen som alltid vet vad han ska säga och göra men han är fan äkta. Han är 19 år och han kommer fortsätta göra misstag och jag tänker inte sitta och slicka röv eller försvara honom så fort han gör något korkat men han är fan inte en sämre människa än någon annan. Han har gjort mer gott än vad du någonsin kommer göra så sitt ner och håll tyst och lägg din energi på något annat om du inte tycker om honom. Punkt. Hehe oj blev lite carried away men som sagt filmen var väldigt bra, kanske inte så mycket nytt för mig eftersom att jag är som jag är, men jag tror att filmen förhoppningsvis kan öppna upp andras ögon så gå och se den NU!
Min bby
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0