20 augusti

gaaaah är allt jag har att säga
Tidigare år har det faktiskt ändå känts helt okej att börja om skolan, att träffa klasskompisarna och få rutiner osv men nu. Fyfan, nu vill jag inte, inte nån stans...
Sista sommarlovskvällen spenderades i alla fall med emma, selma, b&j och a walk to remember. Idag har jag gjort en himla massa sysslor hemma. Mamma hade skrivit typ ett helt A4 papper med grejer jag skulle göra plus att jag erbjudit mig att laga middag. Sen har jag tränat, för typ första gången på ett halvår - så himla skönt. Och var ganska nyss och övningskörde med pappa. Just nu sitter jag och tittar på Life of Ryan efter att ha sett klart all desperate housewives! Är helt slut nu så ska snart gå och lägga mig.. Tur att jag har kinamat att se fram emot imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0