2 april

ohmygish!! today is the day. Halv 10 går tåget till stockholm, vi är framme där vid 6 imorgonbitti, flyget går sedan kring 3 till LONDON!!! Har haft ett underbar lov än så länge och det lär bara bli bättre! I söndags var vi ute i Ratu. Körde lite skoter med kusinerna osv, åt middag där och kom hem vid 9. Tog ett bad och såg lite Scrubs. Igår städade jag och gjorde massa smågrejer under dagen. På kvällen var jag med Emma, Johanna och Saga. Vi gjorde inget speciellt, åt glass, pratade, tittade på lite videosar på youtube och som vanligt invaderade dom min garderob;) Idag har jag tränat, gått med baloo, städat lite mer osv. Nu ska jag gå och duscha och sedan packa allting, goooodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0