18 april

jag och min jävla tur.. på tre jävla år har jag gjort illa samma jävla stortå tre jävla gånger. Första gången sparkade jag igen en dörr och är ganska säker på att jag bröt den. Andra gången tappade jag ett jävla bord på den........ Tredje gången, idag, stog och slogs lite med mattias, sen började vi brottas och då skulle jag fälla honom, han ramlar, landar på min fot som är helt böjd och jag landar sedan på honom. Gjorde så jävla ont, trodde tånageln lossnat och tån typ gått av men efter att jag legat och skrikit och gråtit ett tag känns det lite bättre. Började blöda under nagel, den sprack i mitten och jag lär få en blånagel men det är då i alla fal bättre än att tån lossnar helt :))
Annars då? Försöker plugga, går väl sådär. Ska verkligen ta tag i idrottsanalysen dock, sen blir det duschen och ska försöka gå och lägga mig i tid. Är så himla ofukuserad nu, fyra fucking jävla dagar kvar imorgon, vet inte vad jag ska ta mig till!! och förresten, fredag imorgon ifall någon missat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0