16 april

asså haha ja jag vet inte riktigt var som hände i förra inlägget. brukar försöka undvika att skriva när det spårar men ja. En vecka kvar nu i alla fall, lär hinna dö ett par gånger till innan dess. är sjukt trött just nu, ska försöka gå och lägga mig innan 12 ikväll, vet inte vad som hänt nu på slutet, somnat kring halv 2 typ. Tänker gå på boxningen ikväll även fast jag fortfarande är hyfsat blå kring knogarna. Haha skiter i att det gör ont när jag tar där, vill verkligen träna så ja. Sitter och tittar på scrubs just nu och skrollar några mil på tumblr. Efter träningen ska jag försöka plugga lite, har en idrottsanalys som ska lämnas in på söndag och jag har väl inte direkt kommit särskilt långt. Jahapp nu blir det ingen träning, alma kunde inte, kanske nästan lika bra det, annars skulle jag nog bara ha sabbat handen ännu mer. Aja more time for scrubs! ne men kanske ska fara ut och springa då istället, we'll see.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du aldrig ut bilder på dig själv på bloggen? svar i ett inlägg tack!

2013-04-18 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0