19 november

sitter här och gör ett tappert försök att plugga men det går allt annat än bra. Igår var jag äntligen på boxningen, det var så jäkla härligt att träna där efter att ha missat 3 träningar. Och det faktum att jag råkade bryta almas käke och göra henne döv gör inte så mycket så länge mats och javad tycker jag har en jävligt bra vänsterkrok ;) nog för att jag fick lite dåligt samvete nu när jag läst almas sjukt fina inlägg om mig på hennes blogg men boxning är boxning och även fast jag älskar henne så ah ;)
Har nu bara 3 avsnitt kvar av 7th heaven och jag ska försöka dra up på dom så länge som möjligt, haha. Sen har jag bara några hundratals andra tvserier som jag måste se. tragiskt liv. sorry not sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har typ ont fortfarande..., men jaja, de är boxning och man får ta lite smällar ibland;) älskar dig, även fast du är typ konstig, hihihi:]<3

2012-11-19 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0