14 maj

hejhej, fick nyss något ryck så jag gick på ica och köpte nutella, tror det var tumblr som frestade mig. Så nu hade jag tänkt tröstäta lite sånt och ''plugga''. Jävla fysikprovet eller kemi eller vad det nu är kan ju ta sig i röven. Är så fruktansvärt skoltrött just nu och sen är det typ panik med allting också. Funderar seriöst på om jag bara ska skita i allting, jag menar, jag har ju redan kommit in på gymnasiet och allt. Aja, är då jävligt taggad på klassresan! Åker på torsdag kväll till götet, kommer bli grejtarns! Har även gjort ett litet avtal med mig själv att jag ska åka ALLT på liseberg, dock blir jag höjdrädd då jag står på balkongen så jag vet inte riktigt om jag kommer lyckas... Aja, kul kommer det bli i alla fall. Ne nu känner jag att jag bara babblar på här för att slippa plugga.. hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Johannaa

jaaa bra camilla!! Okej, om du lovar att åka alla, så lovar jag att åka atmofear(HJÄLP), okej deal?:)

2012-05-14 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0