14 juni

jahapp.. slut. Kan inte riktigt inse det, hela högstadiet har bara flygit förbi. Det känns som att jag bara tagit allting för givet och nu ba, jahapp. Det är klart det är skönt, det är klart det ska bli kul att börja gymnasiet men fyfan vad jag kommer sakna sävar skola, tryggheten och klassen.
Ja men som sagt, igår var det skolavslutning. Efter uppträdanden, betygsutdelning, fotning, kramar och tårar gick vi några till skolan en sista gång. Haha det blev ba ännu jobbigare och jag kunde verkligen inte sluta gråta, det är egentligen konstigt, borde ju typ känna mig fri och lycklig? men nej inte det. Fikade sedan med mormor, morfar, farmor och farfar. Vid typ 3 for jag och badade igen med lite folk, var ännu kallare i vattnet då typ. På kvällen blev det ferre, alla nior for till täfteå, kollot, haha kul var det verkligen, dock är mina 30 myggbett inte lika roliga.. Sedan gick jag, johanna, emma, arvid och philip hem, tog typ två timmar, haha. Nu ska jag göra som kära Ivert(♥) sa, fånga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0