7 juli

tjao bitches, tänkte ba säga att jag ska se justin bieber! Ne okej, måste släppa det nu, är fan det ända jag säger nu för tiden..
Livet är allmänt underbart faktiskt, sommar, ledighet, fina vänner och massa roliga saker som väntar! Idag var jag ju i skellefteå på beachfotbollscupen med Malin och Johanna, vädret var inte på topp men det gjorde inte så mycket även fast man frös hela tiden typ. Men asså vad är grejen med att alla killar alltid är snygga överallt förutom här.. är inte det ganska orättvist? Såg fan en ung leonardo kopia där också, dog lite kan jag lova. Nu är jag så jävla trött efter att ha gått upp typ 7 två dagar i rad, knappt sovit fem timmar inatt, så hade tänkt duscha och sen somna framför titanic. ...som om man skulle kunna somna till den..
btw, om 290 dagar sitter jag på justins konsert just nu, ifall ni missat att jag ska dit liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0