7 april

Hejhej, ligger just nu i sängen och tycker synd om mig själv, Jonas har smittat ner mig och min hals får mig att vilja ta livet av mig. Har också lite feber men eftersom jag fryser ihjäl så är det här antagligen bara början. Både Mattias och Jonas är också sjuka så det lär inte bli något Piteå på måndag som planerat. Imorse for jag och mamma in till stan, inte det smartaste då man är sjuk men vafan yolo, ne men köpte(fick) i alla fall lite grejer, två shorts, jumpsuit, ett linne, en tshirt, torrschampo och bandeubh. Så nu är jag fit for fight inför sommaren! Nu ska jag dricka några litet te och fortsätta tycka synd om mig själv. Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du är "aldrig" i stan

2012-04-07 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0