NinjAalmiSs is here

Bara för jag tycker att milla inte skriver något på sin blogg så tar jag ett inlägg från min blogg och skriver vad vi har gjort idag. så ja det är från mig det här inlägget. det här är vad vi gjorde i helgen.
fanstastisk helg med bästa



Bästa helgen på länge.

Fredag;
Efter skolan var jag och tove hos eve och typ låg på hennes matta och snacka.
Sen så gick vi hem till mig och hämta elvis, sen gick vi till milla med elvis.
Sen så var ingen sugen på pizza så vi åt b&j ist.
En var, sen spydde jag typ upp halva i själva burken. Jo jag vet mysigt..

Sen så gick vi på ica och snackade med några killar.
Och tove kastade atomer på hundar.

Sen så kom pernilla och vi köpte redbull.
Och jag och pernilla blev helt galna, så vi sjöng i just had sex, vi drar till pontus(min alldeles egna låt jag hittade på) och fest hos mig.

Sen drog vi till pontus och där var också viktor. Och jag och pernilla var helt galna så dom sprang ifrån oss och jag och pernilla spottade redbull på varandra.
Kan säga så här att jag blev galen av en klunk..
Meheehehe.

Sen så gick vi hem till mig och jag höll på dö, seriöst.
Sen så gick vi till kiosken och jag fick vitaminvatten av milla(tack världens bästa milla♥) men pontus blev sur och kastade bort den.

Sen så for vi hem till milla och där såg vi film.
Sen såg vi världens underbaraste film och jag fick se en kille gråta till en film:']
Sen så for pontus hem och jag, tove och milla låg och snacka, sen vid ett for tove hem.
Och sen så när vi skulle sova låg jag och pratade med mig själv och sen gjorde jag kullebytter i sängen.
Sen vid tre somnade vi.

Lördag: vid sju kom tove(fatta inte hur hon kunde vakna så tidigt, fast vi vakna typ halv sex men ändå xd)
Sen så klockan åtta när vi hade somnat igen, så ringde pontus och jag och han snackade i typ en timme.
Sen så åt vi frukost och min mobil dog och jag började gråta.
Sen så kom pontus och vi for till stan.
På stan gjorde vi typ inget, åt massa skit.
Sen satt vi på busshållplatsen i en timme och väntade på bussen.
Sen somnade alla på bussen.
Sen så var vi hos milla och jag, jonas och matte hade show och stod på en bänk och dansa och sjöng.
Sen så for pontus hem och jag och milla gjorde tacos till jag, milla, tove, matte, jonas och rickard.
Sen så kom krille och pontus och jag sprang runt utan byxor.
Sen så blev alla sura och jag gick ut i djupsnön.
Mehe.
Sen gick vi hem till mig och sen såg vi film.
Och det var bäst.
Sen så blev alla skiträdda.
För först när vi kom dit hade krille sett någon nere i källaren men han sa inget.
Sen vi bah tysttyst! Hörde du det där?
Sen hörde vi massa ljud.
Sen tändes massa lampor och dörrar stängdes.
Sen så såg krille någon i lokes rum och pontus med.
Sen så hade jag sett killens ansikte..
Och vi beskrev dom exakt lika.
Och sen började alla gråta.
Seriöst vi grät asmkt.
Krille började just efter han hade sett killen, sen börja pontus och sen typ satt jag på vägen och tove och milla grät också.
Sen så blev vi skiträdda för allt som lät.
Sen så skulle vi plötsligt ringa polisen.

Sen så kom några killar och vi bah wtf?
Sen så typ fick jag spasmer och börja gå mot ica och massa.
Sen så gick jag bara hela tiden.
Sen så fick dom typ tag i mig och jag stanna.
Sen så insåg vi att vi överreagera lite grann.
Så vi börja prata om andra saker.
Sen så snackade jag med pontus och några saker.

Sen for alla hem och jag och milla såg bratz the movie och smsade.

Söndag: vi vaknade typ nio. Eller milla gjorde det, jag vakna typ åtta.

Idag ska jag och mormor på stan och se på bio. Sen ska vi äta på resturang.
Vi ska se hur många lingon finns det i världen.

Sen så far jag och mamma till krille och lämnar bilen.

Ska kanske duscha nu. Det behövs verkligen men jag orkar inte, haha..


Bästa helgen på jättelänge.
Även fast jag var ganska jobbig och jag hade ont, tove var trött och typ spydde och typ ah.
Jag älskar er♥



//Almiss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0