14 november

Hejhej
Saga sov ju hos mig inatt, men innan de var vi i stan. Köpte julklapp till Jonas och en kofta. Sen hade jag inte orkat äta någon lunch så jag va jääätte hungrig ;) Då gick vi och fikade på station. Sen köpte jag godis på hemmakväll och mitt plus Sagas godis blev ju typ 2 kg ;)

Redan klockan 6 spårade de ur.... vi hade då klippt sönder mina sockar:

(Lila med vita utanpå blev snyggast)

Men efter de var vi faktiskt ganska normala.... Förutom att Saga mobbade mig bara för att jag pratade med mina affischer (försökte förklara för Robert att jag inte alls menade de hade sagt, som tur var så förstog han) Och sen sa hon att jag såg ut som en tjurfäktande tjur när jag skulle sova (?) TACK

Kommentarer
Postat av: saga

varsågod ;)

2010-11-14 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0