Förlåt

Asså jag är hemskt ledsen men jag måste!! Jag känner på mig att det här kommer bli världens bästa sommar så då måste man börja tagga tidigt :D  Har suttit och kollat på bilder på datorn där uppe, ända sedan 2006 :p man var ju väldigt söt när man va 9 år ;)

så nu har jag massor av bilder att lägga ut nu så tyvärr blir det en bildbomb på mina tidigare somrar :D ♥


sista doppet 08


sista doppet 09


ingen fiskar lika bra som jag och saga!! ♥


TITTA VILMA!! :O och ingnorera mig...


bästa kusinerna? -antagligen?!


då behöver vi ju inte tänka på mina kläder....
Alla timmar man spenderat vid den där diskbänken med massor av mygg, spindlar och myror. alla gånger man skärt sig när man rensat fiskar och så mycket man frysit där. UNDERBART!!! ♥




Grillat, minnst en gång i veckan :D


turkiet ♥



lycksele ♥



dalarna ♥

hahhahaha xD man kan ju inte alltid vara snygg....


hahaha jag kan bara inte sluta skratta åt den här bilden!!!!!! xD mattias är typ helt förvånad över vad han gör xD nu hör det där till vardagen..


åå loke! herregud, man ser ju nästan inte att det är han! xD



ALMA! Fojk! gud asså! :p vi hittade en död falk döpte den till fojk och begravde han senare xD helt sjukt underbara minnen alltså! ♥

Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

jävlar

fojk

hade nästan glömt bort hans namn(kille elr tjej? xd)

haha fjortisglasögonen xd



minne

2010-05-09 @ 19:54:08
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0