fyfan för skolan!!

Hejhej, kom ut ur duschen för ett tag sedan. Träningen idag gick bra, man har ju världens bästa tränare ;) han smsade just mig och skrev typ något om att jag ägde stort och nått sånt ;)
Tittade nyss på familjen anorlunda, jag fattar inte hur folk kan ha så extremt mycke barn! men nu är de slut så nu ser jag på spårlöst. Snart blir de å sova för imorgon börjar skolan (fy fan!) och då måste man upp tidigt :(

Men jag kommer säkert aldrig kunna somna för jag tänker alltid på så mycket hela tiden!
igår låg jag och tänkte i en timma på massa saker, drygt!! Jag tänkte på hur himla mycke jag vill träffa erik grönwall och hur mycke jag ångrar att jag inte stog i kö i två timmar för att träffa han! och sen tänkte jag på hur skoj jag ska ha i sommar, i stugan och i vimmerby när man kan springa runt på champingen och spionera på snygga killar ;) och sen tänkte jag på mördare, typ vad jag skulle göra om de kom värsta mördaren och försökte döda mig, åå ja ni fattar ;)
nu ska jag gå och lägga mig, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0