hemma för gott ;)

haha nu är jag hemma för typ resten av sommaren. typ

men det är ju typ ingen sommar kvar ;( fy fasen va fort sommaren har gått! bläe!!
orkar inte skriva något nu men det kommer världens bildbomb snart, med massor av bilder från underbara stugan som jag faktiskt blivit lite små less på. vi ska åka ut dit imorgon och typ ta hem en massa saker, sen måste jag vara med saga och linnea typ 24/7 :p

idag har jag varit med pappa på nå älgjaktshit, hahah om jag ska vara ärlig så följde jag bara med för att polismona skulle vara där xD vi har typ gått runt i skogen och fixat älgpassen och dött tusen gånger för att det va så sjukt varmt! :s sen skulle vi gå över nån myr, de kändes som att den typ va 3 km lång, men den va typ 100 meter lång xD sen för varje steg man tog så sjönk man ner. det va fan som i öknen ;) (fast då sjunker man inte ner? :p) efter det for vi till nån skjutbana och sen skulle dom skjuta massa, då låg jag i gräset och solade med hörselkåpor ;) och de small så in i ******* xD och pappa trodde att jag skulle våga skjuta? man flyger ju typ 3 meter bak också xD
efter det grillade vi och nu ska jag verkligen sluta babbla :p hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0