Cykling




två grymt snygga bilder från idag ;)

Hejhej, nu är jag hemma ;) jag och alma cyklade ju till stan idag, vi virrade runt lite överallt och de skulle va skoj att få veta hur många mil vi cyklat xD Haha och gissa vem de här är: jag hittar till mariedal! de är klart! *innan vi ens är utanför sävar och har typ 1.5 mil kvar till mariedal* eeh? vars ska vi nu? såklart de är alma xD

Sen på slutet så satt vi typ utanför willys och åt choklad och lyssnade på justin bieber ;D skoj hade vi då i alla fall, även fast vi inte träffade almas kille :p

Ska vara med saga snart fast först så ska jag skriva på Almas blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej nu blir det sova för mig! (kommer inte riktigt in på din blogg så förlåt om jag kommenterar ett gammalt inlägg men kunde bara ta mig in på det.. :S).

2010-08-19 @ 23:34:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0