cirkus

hejhej, kom hem från cirkusen för typ en timma sen. Hade ju verkligen skiiit skoj (höömh) men lite skoj va de då ibland ;) förra året satt alma i mitt knä hela tiden och den här gången satt jonas i mitt knä hela tiden :p gick ju lite bättre att ha en lillebror i knäet istället för en kusin ;p
Jonas kaxade typ med Almas kompisar och typ slog dom med ett blinkande plast svärd xD

hhaha på tal om inget så kom jag nyss på vad jag drömde om för flera nätter sen :p jag drömde att jag tappade en framtand! xD och jag är ju lite udda så jag va nyss tvungen att springa och kolla i spegeln om de hänt på riktigt eller inte....  HAHAHA (a)

Saga kommer hit nu och vi ska se one tree hill :D hejdå å godnatt ♥

(de är inte säkert att jag kommer hinna skriva imorgon för vi ska till stugan, kommer i alla fall hem på söndag och då kommer jag antagligen va helt sönderdeppad eftersom skolan börjar på måndag ;( uuuuuuuh!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0