Bästa

Hejhej, linnea och saga for hem för typ en timma sedan, å vi har haft skojskoj :) hehe först åt vi tacos sen så snackade vi typ om spya och massa? xD och sen såg vi på filmer från när mamma och pappa var unga och typ utomlands med kompisar och sen kollade vi på några bilder också, och uppisjanne asså! xD hahahhaha sjukt :D

sen proppade vi i oss tårta och snackade typ detaljerat exakt hur man kräks? hahahah? xD tur att vi ätit klart ;) sen spelade vi lite biljard och hockeyspel och jag ville spela gh men jag klarade inte av att fixa de ;)

sen fick jag super fina saker av linnea och saga, och jag måste ba säga att saga har världens underbaraste familj! :] helt super fina människor asså ;) av saga fick jag seventh heaven första boxen och av hennes systrar så fick jag en godis kaktus :D av linnea fick jag jätte fina armband och ett nagellack, tack så jätte mycke :D

nu ska jag sova för jag är baaaajs trött!


tacktack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0