skoter krasch ;)

Ursäkta inläggen innan men jag blir bara så jävla less! på skolan går du runt och surar och typ tycker att det är vårat fel att vi inte pratar särskilt mycke med dig ibland, men de är ju ditt fel!! Vi försöker ju ibland prata med dig men du ingnorerar ju fan bara oss!!!!


Nu lämnar vi den skiten och går vidare ;) jag ska berätta lite om vad vi har gjort i ramsele.

Vi for ju din igår vid typ 11,12. När vi kom fram var det en pimpeltävling, man kunde typ ba få småspigg, ne men typ små aborrbebisar ;) Men vi fick såklart ingen. Efter att vi varit där så åkte vi skoter, det var sjukt skoj, ena skotern var så jäkla lättkörd också! Så vi körde typ skoter till middag och sen gick vi och badade badtunna. Och jag gick ju typ hundra mil för om jag gick ner till isen barfota med badkläder och tillbaka skulle jag få godis, men ne, då höll dom i kors, så då fick jag inget annat än ont i fötterna ;)
Såg på tv och körde skoter på kvällen också, men jag var så sjukt trött så jag gick och la mig jätte tidigt ;)

Vaknade typ vid halv 10, då åt vi frukost. Jag hade lovat moa, tim och jonas att dom skulle få åka skoter med mig, så då gick jag jonas och tim ut, och väntade tills linus, mattias och alle hade fått åka ett tag, sen skulle vi ta skotern alle körde med, så vi tog på oss hjälmar och sen sa jag väldigt tydligt till jonas ''rör inte gasen nu'' och sen drog jag igång den och så skulle vi vända, jonas satt framför mig och tim bakom mig. den som orkat läsa hit kan gärna kommentera, eller den ska kommentera ;)
Nu kommer det lite action här ;)
Då börjar jag gasa lite och sen ska jag vrida på styret och sen ba pang! :p aa då har jonas råkat komma åt gasen med armen så vi for rakt in i hästvagns grejen, och jag fick ju typ panik så jag ba bromsa och gasen hade typ hängt upp sig också, men på nått sätt fick vi av den och Jonas såg ju helt panikslagen ut och skotern var ju typ mosad ;) okej där överdrev jag lite men den fick ju typ värsta byngeln där fram och det blev massa grejs, men ingen skadades och skotern fixades till, och som tur var så var den ju inte så där värst ny ;)

haha ja så kan det gå ;) nu ska jag lägga in bilderna på datorn och jag kanske lägger in bilderna här sen, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: clara

vad bra! haft en bra påsk?=)

2010-04-04 @ 17:51:31
URL: http://claraandersonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0