Skooter ooch stuuugan, kan det bli bättre?!..

Helt undebart att vara i stugan igen alltså! hah det här kommer säkert låta ganska konstigt men asså jag älskar lukten inne i stugan, lillstugan och på dasset och toan(och det luktar typ inte kiss&bajs där ba så ni vet ;))
Sen vart jag så blöt (jag satt ner i snön) så jag fick lov att ta av mig trosorna byxorna och täckbyxorna och byta ut det mot ett par byxor som jag har lämnat i stugan ;p

Sen har jag och pappa varit ute och kört skoter, det va så himla härligt att köra på isen för då kan man ju ba gasa hur mcyket som helst! Fast jag vågade i och för sig bara köra 80-90 men ändå, jag är ju nybörjare ;) pappa sa massa saker typ och så. så på slutet gick det aldra bäst att köra för då hade han ju lärt mig lite saker.
Nu ska jag gå och duscha bort röklukten från när vi eldade i stugan. När jag är klar kan jag lägga in lite bilder från dagen, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: bea

haha lät jätte bra! Ska vara med kompisar och så, lite skoter, familjen oxå:D

2010-04-02 @ 18:52:23
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: clara

helt okej! sj?=)

2010-04-02 @ 19:03:42
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste du tjata så jävla mycket om din stuga!?

2010-04-03 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0