bilder

Godmorgon! Nu hade jag tänkt lägga ut lite bilder från igår. Efter jag lagt ut dom så ska jag klä på mig och packa lite grejer. Sen ska vi ju fara till min gamla klasskompis familjs stuga, taggaa! *hooooooost!!!!* Önskar att jag bara kunde stanna hemma eller något sånt. men thats life ;) Jag kommer alltså inte blogga något i helgen så, Glad påsk alla fina läsare! :D

Ni måste bara kolla på den här! xD jag har blivit helt beroende av den låten den är med i one tree hill å det var så jag hittade den, jag lyssnar inte direkt på dom annars ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-G12SonNaVc&feature=related

haha man måste ju ha något att göra i bilen ;)





KLAGA INTE PÅ DOM HÄR BILDERNA! JAG TOG DOM UT GENOM FÖNSTRET NÄR PAPPA KÖRDE!
först kör man förbi ytterboda, sen kommer man till ytterbodafjärden.

sen kör man rakt fram och sen svänger man lite till höger och sen är det en till skylt en bit längre fram, vid det fina huset med dom fula knutarna ;) och där står det välkommen till diskgrundet sen kör man ba rakt fram tills man kommer till den stora bryggan och då tar man båten(på sommaren såklart) och så åker man över, fast eftersom det var is så fick vi gå över isen, och då såg vi tre rådjur (btw, hahahah xD)
oj nu blev det en liten vägbeskrivning här ;p



den underbara stugan i bakgrunden




det blåste ganska mycket ute på isen, som ni ser ;)






på vägen hem så såg vi en räv, jag tog även dom bilderna genom rutan, och sen zoomade jag jätte mycket också, det är därför dom är så dåliga.

men nu ska jag skynda mig, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: dununnnunun

EN RÄÄÄV!!!!

2010-04-03 @ 16:53:53
Postat av: Anonym

smart att du typ beskriver vägen till din stuga!?

2010-04-03 @ 20:35:12
Postat av: ida myrin ♥

ååh, va söt räven va :D tror inte jag har sett en nån gång, haha

2010-04-04 @ 16:35:33
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Åh en räv<3 Dem är så söta och fina :D

2010-04-09 @ 20:23:13
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0