6 april

hejhej, nu har jag nyss ätit lunch/frukost och jag har så sjukt ont i mina höfter och fötter så jag kan knappt gå xD ska visa lite snuskiga bilder sen från mina blåsor :s

Igår var vi sargvakter igen, iksu mot endre, iksu vann såklart tack vare oss sargvakter ;)
Sen satt det några as dryga killar bredvid mig och Linnea, typ Almas ex och hans kompisar, dom satt typ och kastade mössor och bollar på oss, och sen skickade dom typ bilder och anteckningar till mig? :p knäppa killar asså..
aja matchen slutade i alla fall 10-3 eller 10-4 :)

idag lär jag väl bara sitta här hemma och ruttna, saga har magsjuka den stackarn. Men Linnea kanske är free ;p
aja, hejdå ♥

juste jag skulle lägga in lite trevliga bilder på mina blåsor..







STACKARS MIG SÄGER JAG BARA! ;(

men allt blir bättre om man dödar det, så jag stack sönder dom med ett häftstift och sen plåstrade jag om dom ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahahahahaha!!! du är verkligen en rolig prick!! xD

2010-04-06 @ 18:09:25
Postat av: ida myrin ♥

usch :( inte trevligt detdär

2010-04-08 @ 01:41:26
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0