13 april

hejhej.. Idag har det varit värsta slappa dagen, två inställda lektioner och två lektioner i datasalen ;) vi har typ bara haft matte idag? och slöjd, men det räknas typ int som en riktigt lektion, och inte datasalslektionerna heller..
blev inte så hård skolstart.

På båda håltimmarna for vi hem till mig (vi=jag, saga och linnea, malin va med ena gången) Hehe vi spelade kort båda gångerna, och eftersom vi är så knäppa så använder vi oss av två kortlekar :p
Ikväll ska jag och Mattias fara ut och springa och sen ska jag typ plugga lite, har cp grammatik prov på fredag :s helt klar det värsta som finns!!

det här är en kändisnyhet i tidningen som vi håller på med i skolan, tänk om det hade varit sant!! xD

Kommentarer
Postat av: marreeeeeeeemjau

jag håller med! iallafall på småsyskonen! =) kramis!

2010-04-13 @ 17:48:15
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: SEEO

händer i helgen? :D

2010-04-13 @ 17:57:06
URL: http://seeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0