prillan och snusen

prillan - saga
snusen - linnea
pilsnern - jag

jag prillan och snusen har varit i dagis backen och åkt skrana :D de va typ skit skoj xD vi låg alla tre på en skrana och jag låg underst hela tiden och de ägde, de va jätte roligt! :P efter varje åk hade jag fullt med snö innanför jackan och i ansiktet ;)  heheheh
sen skrämde vi iväg några småbarn eller de va loke och hans två kompisar :P dom kanske inte är så små men ändå ;) där började jag blöda näsblod!! :D:D:D:D för tredje gången i hela mitt liv :D

nu är de första gången i hela min dators liv som jag skriver på bloggen ;) hehe, premiär ;)
imorgon ska jag in till stan med mamma, jag ska upp jätte tidigt (halv 10) för vi ska ta bussen in halv 11. sen kommer pappa och mattias in till stan och då ska vi åka och bowla :) sen ska vi äta och se en film som matte fick i julklapp. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Emelia

Grattis! Du kom med av en av 5 i min utlottning! så nu gäller det för dig att du ska få flest röster för att du ska vinna min tävling! kram och lycka till! :D

2009-12-28 @ 00:59:28
URL: http://emmee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0