Haha

jag chattar med saga på msn och titta vad vi snackar om :P

saga säger:

http://www.bloglovin.com/m/57828636/0
vem vill ha en sån där väska?
eller christer vill ju de
Camilla   säger:
haha okej, eftersom att du skrev att christer vill ha en sån tar jag förgivet att den är snuskig  
saga säger:
haha
Camilla   säger:
ehm de blir nog lite fel tror jag? eller om du inte ser skillnad på bakelser och en väska så är de riktigt illa.... gå till optikern, NU!
saga säger:
oj det blev fel
Camilla   säger:
hahah jaa
saga säger:
http://fokis.se/2009/december/underwear-bags.html#comment
Camilla   säger:
okej  
hahahahhaha  men christer vill nog ha med kukar istället.....
saga säger:
ja!!
Camilla   säger:
hahahah

(de är de här grejerna jag och saga pratar om)

heheh christer är seriöst helt sjuk i huvudet, han pratar om sex typ hela tiden :P
hejdå¨♥

Kommentarer
Postat av: saga

hahaahahhahah:D

2009-12-03 @ 18:01:44
Postat av: Cajsa

hejsan! :) det va inte igår!

jag har inte läst andras bloggar nu på ett tag utan fokuserat på min egna blogg och mitt mående, får se hur det går att komma tillbaka och läsa nu. :)

hoppas att du har faft det bra den senaste tiden?

xx C...

2009-12-05 @ 12:34:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: blablabla

eh seriöst? chrsiter är den bästa läraren vi har och de som de ser ut är de nog bara ni som är så intresserade av sex.. / 2 flikkor

2010-01-18 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0