29 oktober

Ja nu var det ju ett tag sedans jag skrev som vanligt.. Senaste månaden har jag varit lite extra mycket med kompisar och familjen och det känns som att jag har haft väldigt fullt upp på slutet. Nog för att det varit skönt att inte bara sitta ensam hemma med mina tankar så känns det underbart med lov! I fredags var jag med Emma och Selma och under helgen degade jag typ bara, städade, övningskörde lite osv. I går var jag på stan med mamma, vi åt lunch, shoppade och fikade och sedan byggde jag lite pussel. Idag var jag på stan med mamma och Jonas igen, vi käkade lunch och var på rusta osv. Hade tänk köpa tapeter men hittade inga som jag ville ha. Har sedan försökt plugga lite men ja det går ju som det går. Nu ska jag bygga lite mer pussel och försöka se klart Sabrina så fort som möjligt så jag kan börja på Boy meets world! I helgen blir det sleepover hos mig både fredag och lördag för mamma och pappa åker till sundsvall! Om jag inte blir sjukare dvs, det är lov och jag är förkyld, förstår inte hur jag alltid lyckas med det.
ps. det är choklad inte ost haha.


min halvårs-förbrukning av nutella...
ja 90% av bilderna är mat, 5% katt och 5% annat. där ser ni ju vad mitt liv kretsar kring!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Amanda trodde det var trä istället för ost på tårtan ;)

2013-10-29 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0