19 januari

heeelg♥ Igår kväll gjorde jag typ ingenting, såg en massa gossip girl. Idag for jag, pappa, mattias och jonas till bullmark på skoterdemo, blev lagomt sugen på köpa ny skoter! När vi kom hem tvingade pappa ut mig för att övningsköra, trodde fan jag skulle dö men det gick rätt så bra. Fick dock panik när både en traktor och en bil körde förbi. Hahah sen ringde pappa till mamma och sa att hon var tvungen att komma och hämta oss för att jag kört fast i en snöhög. Hon gick på det.. Känns ju bra att hon har så höga tankar om mig! Sen har pappa kört lite self-defense classes med mig, jonas och mattias men det spårade bara, haha slutade med att vi sprang runt och jagade varandra med köksredskap.. Nu ska jag fortsätta mitt gossip girl tittande, snart sett klart alla säsonger, då är det hannah montana som gäller!

Kommentarer
Postat av: din kompis

Hahahah härligt millis!!!!!!!!!!

2013-01-19 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0