18 augusti

Man hinner fan inte med.. Nu var det här sommarlovet över och 4 månader av 2013 återstår. Har sluppit skolan i 10 veckor men det känns då fan inte som så, jag är allt annat än redo.. Under det här sommarlovet tror jag att jag sovit hemma ungefär 10 nätter, förutom när jag jobbade dvs, men samtidigt känns det som att jag inte gjort så mycket i sommar. Men nu har jag två år kvar att härda sen ska jag jobba som fan så jag kan åka ut och resa. Plugga färdigt kan jag göra när jag är 40 år, då är livet ändå slut.
 
De sista veckorna har jag varit i Gällivare, tittat på kattungar, varit på sävarskolan, övningskört, plockat hallon, spenderat så mycket tid som möjligt med tjejerna och i fredags var jag och Emma i överklinten hos Celina! Vi sov över där och när jag kom hem sen på kvällen så for jag Emma, Selma och Saga till kryppedalen ett tag. Vi träffade sedan Johanna senare på kvällen, spelade kort osv. Idag har jag varit i stan med mamma och ska nu byta sängkläder och rensa min garderob. Får se om jag hittar på något ikväll. Imorgon hoppas jag i alla fall på att vi ska till stan och (tröst-) äta kinamat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0