2 september

min förkyldning is killing me..
Igår var jag i stan med mamma, köpte lite välbehövliga saker, käkade på eastern palece och dödade mina fötter. Sista timmen kunde jag typ knappt gå för att jag hade så ont:] På kvällen var jag med emma, vi gjorde inget speciellt, tittade på kingsley videos, skypeade med lite folk osv. Idag har jag städat, varit ute och gått, färgat ögonfransarna med världens sämsta färgning och sett 7th heaven. Är som sagt fortfarande väldigt förkyld men ska fara på boxningen ikväll ändå, hehe.
This is wht i bought yesterday - skorna är från scorette 135kr, tittade på dom för några veckor sedan men och då kostade dom 450 kronor, men då dom kostade 135 kronor så slog jag till, spela roll om dom inte är så jätte snygga, alltid kul med nya skor:] Tygerna är till för att sy örngott till tre as stora kuddar som jag fått av mormor. Sen köpte jag också nya galgar och ett svart baslinne från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0