8 oktober

hejhej, alldeles för länge sedan jag skrev nu. Sitter i sängen med mitt älskade täcke ocb drömmer mig bort i tumblr världen. Har i princip ingenting att plugga just nu och det känns så jävla gött. Känns mindre gött att spanska provet gick allt annat än bra men ah, sånt är livet. Förövrigt så bestämde jag och Alma nyss att vi ska bli bi och jag och ida ska köpa en teletubbies dräckt. Eftersom att jag inte har något att göra funderar jag på att fara ut och springa, problemet är bara att mina benhinnor inte klarar av det.. Efter boxningen igår for jag ut och sprang lite och efter typ 1 km dog dom så ah. Känns så jävla surt att när jag väl vill träna kan jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0