17 oktober

fattar inte vad felet med min header är men ah. Var ett tag sen jag skrev nu känns det som. I måndags var jag hos tandläkaren, dom skulle försöka ta reda på varför jag får så många hål i mina tänder men dom förstår typ inte vad det är. Hahah dom börjar typ tro att det är mitt saliv eller nåt. Efter middagen var jag med Emma, Malin och Johanna, käkade b&j och bara snackade. Igår var jag ledig, sov hela dagen, pluggade lite och såg massor av 7th heaven. Kunde inte fara på träningen pga min fot.. sparkade in den i sängkanten i måndags och nu är den blå och svullen och det gör ont.. Var ledig idag också men hade utvecklingssamtal kvart över 9, sen kom mamma och hämtade mig och vi for på stan och så. Nu har jag ba suttit och sett massa 7th heaven men måste ta tag i plugget. Vill träna ikväll men pga mina benhinnor och min fot kan jag inte ens springa, fan deprimerande. aja seeeeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0