13 maj

hellu, just nu känner jag bara värsta enorma kärlek till min walk in closet! Ska fan ställa in min säng och sova där inatt:] Min säng va för stor...
Var ett tag sedan jag uppdaterade så tänkte bara snabbt sammanfatta helgen lite. I fredags spelade jag poker med massa människor, vid 12 fick vi för oss att vi skulle spela basket så vi drog ut i regnet och spelade. Det var vatten över hela planen så bollen studsade inte direkt åt rätt håll, men kul var det i alla fall.
I lördags var jag bara hemma under dagen, städade och så. Sedan på kvällen spelade vi ännu mer basket och for sedan och tittade på skräckfilm. Idag har jag tränat och försökt plugga lite men det går verkligen inte! Var även hos Alma och firade henne, vi gjorde en liten bucket list på saker vi ska göra i sommar, blir kung! Nu måste jag städa övervåningen, som jag egentligen tänkte göra för 3 timmar sedan. hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0