2 maj

Idag sög, bland annat för att jag är kass på huvudräkningen och första matteprovet inte gick bra och sen tvingas jag till tandläkaren och får då veta att jag har 4 hål som jag haft i typ 3 år men som ingen tandläkare brytt sig om. KUL. Och att vara hos tanläkaren ligger typ högst upp på min hatlista och på andra plats ligger sprutor, tänk vilken rolig kombination det blir då man ska laga 4 hål! Ne fyfan, tänker i alla fall börja borsta tänderna i 10 minuter varje dag och sedan sluta äta och dricka och bara leva på vatten. Då löser jag nog en hel del problem. Fast vatten är säkert också onyttigt på något sätt, som allt annat i den här jävla världen. Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv, ne juste det går inte för jag har typ 10 prov att plugga till. Fuckface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0