23 mars

tjenare! äntligen helg, så jävla skönt! Igår var jag ju på gymmet med Selma, och efter ett tag kom också Linnea och Emma. Efter det simmade jag och Selma, sjukt härligt. Hade so prov idag, det gick rätt okej. Efter skolan var jag med Emma, Johanna, Selma, Saga och Linnea. Tog det bara lugnt, Selma läste nemo för oss osv ;) Var ute och sprang ikväll, jätte skönt, nog för att jag inte sprang så mycket mer än 2km men min kondition är inte direkt på topp. Nu ska jag se klart big brother och sedan gå och lägga mig. Imorgon bär det av till stan för att träffa Emelia och Hanna!

Kommentarer
Postat av: Jörgeeen

Haha skönt att det kändes som att jag var där;)

2012-03-24 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0