18 mars

tjoflöjt, livet leker och jag känner mig på topp! Det är allt tack vare mina underbara bästa vänner. Kvällen igår var superduper. Började med att Emma, Saga, Selma och Linnea kom hem till mig. Vi fixade madrasser och täcken och sånt på övervåningen. Gick sedan och köpte pizza och hyrde film. Efter många tekniska problem fick vi igång bridesmaids men vi såg knappt 20 minuter av den utan gick istället ut. Då kom Johanna och vi bestämde oss för att hämta massa filtar och så satte vi oss uppe på taket och bara pratade om allt mellan himmel och jord i typ 3 timmar. Jag älskar verkligen då vi sitter i flera timmar och har värsta deeptalken. Jag är så sjuk glad att jag har dom, dom betyder så fruktansvärt mycket för mig. Cheesy. Aja iaf, efter tolv gick vi in, poppade popcorn osv och vi satt uppe till typ 4. Imorse gick vi upp vid halv elva och gjorde pannkakor. Selma, Saga och Johanna åkte hem och jag, Emma och Linnea såg klart bridesmaids.

När dom farit hem åkte jag till mormor och morfar som nyss kommit hem från Indien. Dom visade lite bilder och berättade vad dom gjort och så. Fick även lite grejer av mormor som hon köpt där. Skulle egentligen fara på gymmet med Emma och Selma ikväll men ah, jag och Emma är alltför lata så vi skippade det. Ska istället se oth hela kvällen och bara njuta av livet! Älskar att vara på så här bra humör, haha! hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0