as long as you aint in the guiness record book you should stop hating on beliebers.

yeaahman, beliebers är härmed med i guiness record bok. PROUD!
Okej. Känner att hela min dag bara handlat om Justin, det har verkligen varit så, önskar alla mina dagar vore så här men då skulle alla mobba mig ännu mer än vad dom redan gör och det skulle inte kännas så bra. Har lyssnat på my world hela dagen, badat i someday, tittat på gamla videosar, fangirlat, läst hans bok, lanat twitter, sett never say never oräkneliga gånger, gråtit osvosv. Justins och hans crew's tweet har verkligen varit underbara idag, man kunde verkligen feela the love. Blir att vara uppe en stor del av natten bara för att jag känner för det, hoppas dock Justin lämnar twitter och facebook och festar järnet istället.
Är grymt taggad på morgondagen, jag och Selma ska gymma/bada hela dagen, efter skolan ska jag till stan med Emma. Sedan på kvällen blir det middag med tjejorna och sedan bowling med dom och några killar. Kommer bli kung. Nu ska jag packa åkergå till mitt cryingparty, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0