14 mars

halllo, spenderade hela gårdagen med att plugga fysik till nationella. Kan inte påstå att jag lärde mig mer än vad jag redan kunde. Hade provet imorse och det gick faktiskt rätt bra, tusen gånger bättre än vad jag väntat mig i alla fall så det känns ju skönt. Idag har jag bara tagit det lugnt efter skolan, sett lite oth och skrivit ut lite bilder som jag nu ska sätta upp. Imorgon har vi frilufsdag så då blir det landhocky på förmiddagen och gym på eftermiddagen. Nog för att jag har mer lust att stanna hemma så blir det säkert kul ändå. Aja, nu ska jag sätta på oth again. Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack milla.<3

2012-03-14 @ 19:45:11
URL: http://byttove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0