Leonardo Dicaprio

Jag kommer inte överleva kvällen.... igår såg jag ju titanic med vännerna.. Asså Leonardo Dicaprio... Det går inte ens att beskriva hur fruktansvärt kopiöst galet jävla sinnessjukt snygg han är! Han är till och med snyggare än Justin, och då jävlar är man snygg. Det är typ sexuellt påfrestande att titta på han! Helt seriöst. Jag dör typ. Jag tror jag grät mer över hur snygg han var än hur sorglig filmen är.. Ah i alla fall, nu sitter jag och tittar på Romeo och Julia, och där är han nästan ännu snyggare så det här är jätte jobbigt...
Förövrigt så hatar jag nya blogg.se och imorgon är det midsommarafton vilket ska firas hos mih med my girls, anton, emil, arvid och josef. Förlåt alma för att jag dissade dig, hoppas du får det kul med småbarnen! Jonas hänger säkert med dig:)
Nu ska jag fortsätta dräggla, jag menar, kolla bara på honom! Fast det är ingenting jämfört med hur han ser ut i filmer!! Åh herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0