7 juni


hellu! haft rätt fullt upp idag, efter skolan tog jag bussen in till stan, stressade runt i en timma och hittade allt jag behövde, bussen hem och sedan direkt till Jonas dagisavslutning, när vi sedan kom hem var jag tvungen att klippa gräsmattan. Köpte i alla fall ett par flipflop(hehe har visst 5 stycken redan:]), håruppsättningshår som jag hade tänkt ha på balen men det blir bajs så jag skiter nog i det, örhängen, hårsnoddar och underkläder.
Förävrigt så känns det typ deprimerande att gå ut nian och lämna klassen och allt sånt. Sista dagen imorgon liksom.. Nej gud. Ska i alla fall ta med mig kameran och dokumentera ALLT. Nu är jag så fruktansvärt sötsugen så hade tänkt leta igenom alla pappas godisgömmor! Föresten, Emma du vågar kommentera med namn;) Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0