6 juni

Ne gud vad jag är inaktiv på bloggfronten just nu känner jag! Ska skärpa mig, men egentligen spelar det ju ingen roll för det är ändå ingen som läser, haha.
Under senaste veckan har jag varit med my friends, spelat basket osv. Åkte till my sis i Gällivare förra helgen, där var det avskedsfest som gällde efter som hon snart åker till usa(AVUNDSJUK) Var hos tandläkaren igår, dog bara lite så det var ju skönt, dock var det mindre skönt att jag var bedövad i typ hela jävla ansiktet i flera timmar.
Idag hängde jag med familjen till stan där det är nåt tivoli. Och jag tror fan jag kommit över mina kasrusell rädslor, haha, lyckades i alla fall tvinga med mig Mattias på typ brake dance eller vad den nu hette. Grejen man satt i snurrade åt ett håll och sen snurrade hela alltet åt ett annat håll och så gick de fort och det var läskigt och as härligt, sen tvingade jag med mig mamma på virvelvinden, fast den var inte lika läskig så det var inte lika kul;) Fast mamma höll på dö efteråt, Haha men ah, sen blev det ju lite dramatik där också.. Hade lagt min mobil i mammas väska så den inte skulle flyga iväg när jag åkte, men då visade det sig att det var hål i den facket och efteråt fanns mobilen verkligen ingenstans, panik! Så i varje paus kryper pappa in under karusellen och letar efter min mobil, vi letade fan i mer än en timma, jag blev typ helt seriöst själmordsbenägen och den gick verkligen inte att hitta! Till sist ger vi upp och jag håller typ på bryta ihop, den mobilen är fan mitt liv. Vi går mot bilen, och jaaaa..... Mamma tittar en extra gång i facket jag la den i och hejhopp där ligger min mobil! hahah asså lyckan då! Började nästan gråta:] Och sen ba jaha? Vänta har vi slösat bort en timma på att leta en mobil som låg i väskan? Hahah. Glad att jag har min älskling nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser hehe! ;)

2012-06-07 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0