believe tour - here i come

omg säger jag bara, omfg! Vilken dag! Malin och Johanna kom till mig vid 8 i morse, sov som en kratta, vaknade typ varannan timma och började hyperventilera.. Aja, vi kopplade upp deras dator och sen typ körde vi lite taktik och så, hade verkligen panik de sista 30 minuterna, ticnet hade gjort nå grejs så sidan inte skulle krascha men jag kan fan inte säga att det funka, kösystemet var bajs och det slutade med att jag inte fick några biljetter, såldes slut på 40 min. MEN, sen vid 10 kommer globen ut med att han ska ha en till konsert! Och då jävlar fick jag biljetter, testade först på a sektionen några gånger men alla platser där var typ redan tagna så då gick jag direkt på b sektionen och wiho, rätt så bra platser! Så efter det flippade jag ur lite och ah.. Sen när det var fixat, så gjorde vi lunch och stack till kollot och sola, det har varit så fruktansvärt varmt idag och det är fortfarande det, helt osannoligt! Ska snart ut på en liten nightwalk men Malin och Johanna, och imorgon sticker vi tre till Skellefteå, känner att det är dax för lite äventyr.
förövrigt så ska jag se justin fucking bieber, jag ska andas samma luft som justin fucking bieber, jag ska vara i samma land, stad och byggnad som justin fucking bieber, jag kommer vara några ynka meter ifrån JUSTIN FUCKING BIEBER. Fyfan vad gött livet är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0