4th of July

hallu, var ett tag sen jag skrev nu så hade tänkt ta tag i det! Har hänt en hel del på sista tiden men samtidigt inte så mycket, haha typ. Slutet av juli spenderades med alma, loke och mattias. Klarade av att vara uppe i ca 53 timmar men fyfan vad man mådde dåligt. Loke och Mattias däremot, dom somnade efter en natt, haha. Vi gjorde typ inget men de va ändå as kul, chatroulette i flera timmar, åt en hel hubbabubba rulle på en gång, hedde mentos i cola, gick runt i hela sävar för att inte somna och ja, sen spårade alla ur några gånger också. I söndags tittade jag på EM finalen med emma x2, johanna, malin och selma, i måndags vet jag inte riktigt vad jag gjorde.. typ inget speciellt, bakade, tränade, såg oth och så. I tisdags var jag i stan med mamma och mattias, findade lite saker som kommer på bild längre ner, käkade på resturang och hade det mysigt, på kvällen tror jag inte jag gjorde något, förutom att böna be och gråta. Mamma och pappa var så jäkla nära på att inte låta mig åka till stockholm och se justin när han kommer men ja, tack vare mormor får jag åka, haha. Mamma hade typ ringt henne och frågat vad hon tyckte och hon sa att det var självklart att jag skulle åka eftersom han är den ända killen jag vill ha, haha de är typ sant. Så ja, NU JÄVLAR SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ SE HAN!!!!! Eller ah... om jag hinner boka biljetterna dvs, ticnet kommer krascha som vanligt och det kommer sluta med att jag cuttar upp mina handleder, hänger mig, tar överdos, dränker mig och skjuter skallen av mig för att biljetterna är slut... Ne okej de där var lite väl aggresivt, men ah, fatta hur försörd jag kommer bli om jag inte får biljetter.. Idag har jag njutit av livet tillsammans med emma och johanna, selma tittade förbi en liten stund också, vi åkte till kollot och solade(brände sönder oss/mig) hade med oss melon, jordgubbar och kladdkakesmet(<3<3) Som sagt, jag är helt sönderbränd på ryggen och baksida lår, har nu lärt mig att man ska smörja in sig innan man bränner sig:] Snart kommer Emma och Johanna hit och då ska vi göra något kul. typ. ja. stor applåd till de som orkat läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0