20 juli

hejhej, håller på somna just nu men hade tänkt försöka ta mig igenom ett inlägg ändå. Har haft det super, trots att vädret har varit halvdåligt, familjen är allmänt konstig och husvagnsemestrar inte direkt är min högsta önskan i livet. (den är snart på väg att uppfyllas förresten, bara 275 dagar kvar) Kom hem idag i alla fall, var först i sundsvall några dagar, shoppade, chillade, badade och var på nåt skumt ställe. For sedan förbi gullvik där alma och loke var, sjukt roligt. Önskar att vi kunnat stanna ännu längre där. Vi har i alla fall bestämt oss för att köpa en kyckling och en anka, dom ska bo i almas friggebod! I morgon åker jag till stugan, känns så himla konstigt att jag knappt varit där i år, hoppas bara på att vädret vänder och att det blir riktig sommar någon gång! Here's some bilder från veckan och på det jag köptttttt.
gangstah
pappas barnasinne tar över, åker linbana och matar kossor.
at the camping
läst ut alla böcker nu, mitt liv är över... fatta hur bra dom är!
dollarstore levererar som vanligt, allt är därifrån förutom bandeun.
Fyndade massa smycken för 20 kr styck på SIX. Två halsband, 5 örhängen, 6 ringar och 5 armband. Köpte en skohyllesak till min garderob, hyllgrejs och sänghimmel(nej jag fyller 16, inte 10) på ikea, fast sänghimmeln är egentligen ett myggnät men who cares:]
the tröjor är köpta på gina tricot.
Har förhoppningar om att jag kommer somna så fort jag lägger mig men det kommer aldrig hända, varför kommer alla tankar på kvällen? Och jävla tumblr som ska läska mig med nutella, nästan så att jag måste åka in till stan och köpa.. om det nu ens finns en affär där som är öppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0