10 juli

halleu, idag har jag införskaffat mig en ny dator, var i stort behov av det med tanke på att min gamla har en stor fet grön spricka över hela skärmen. Men det värsta är att jag saknar min gamla.. funderar nästan på om Mattias ska få den nya istället, haha. Var ett tag sen jag skrev nu igen så börjar med i lördags, då var jag på beachsoccer med Malin och Johanna, på kvällen kom André och vi tittade på titanic, var dock så sjukt trött så jag hängde inte alls med i filmen vilket resulterade i att den inte var ett dugg sorglig. Haha sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde i söndags? Men igår åkte vi i alla fall ut till stugan, typ för första gången i år, men eftersom att Mattias skulle in och fixa nåt med tandställningen tidigt idag så for vi hem senare på kvällen. Då spelade jag poker och badade med Malin, Johanna, Emma R, Emil, Anton, Viktor, Johan och Philip, känns som att det var sjukt länge sedan man träffade dom. Idag har jag som sagt varit och köpt en ny dator, vi for även till älgfarmen i bjurholm, var faktiskt ganska kul. Imorgon ska jag till byggsiljum med familjen och mormor och morfar, ska hälsa på morfars syster och så, lite spännande med tanke på att jag typ aldrig träffat dom:] Nu är jag så grymt trött så ska snart gå och lägga mig. De kommande veckorna är det stugan och husvagnssemester som gäller! Fyfan vad jag älskar sommaren♥
ah å incase u forgot så ska jag ska jag se justin i april:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0