9 januari

Bara varit hemma hela dagen och typ halvsovit. Mår bajs. Sov 4 timmar inatt och så är jag typ sjuk också.. Igår kväll var jag med Emma och Selma, gjorde inte så mycket direkt, satt på omegle, såg film, snackade, åh ja sen råkade vi ju he sönder min säng också. Så kan de gå om man blir för glad;) Har ärligt talat inget emot att skolan börjar imorgon, fast det skulle ju inte göra något om man börja vid 11 istället för 8;) Ska seriöst gå och lägga mig snart, har ändå ingenting å göra och så är jag jätte trött, så ah. Förresten, alla borde ta och läsa Johan Alanders bok, fullkomligt underbar! Man vill bara krama honom, så sjukt stark människa! Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: hon som inte gjorde sönder din säng

I LOVE YOU CAMILLA

2012-01-10 @ 00:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0