29 januari

Tjenixen, nyss varit och åkt skoter med hela familjen. Lagomt trångt att sitta 3 stycken på en skoter.. Går knappt att köra på lederna heller och då underlättar det ju inte direkt om man släpar på en släde från typ 50 talet också.
Igår var jag ju hos Malin och Johanna med mina bruds. Åt super gott och hade trevligt som vanligt. Tittade på lite bilder, typ från i somras och så, snacka om att man längtar till sommaren nu! Kom hem vid halv tre typ, gick och snackade lite med Mattias och Loke som satt och spelade cod.
Ikväll blir det gymmet med Emma, är dock hur trött som helst så frågan är ju hur det kommer gå. Nu ska jag länsa köket, håll tummarna på att jag hittar något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0