26 januari

Fullkomligt tappat lusten att blogga.. Skriver bara samma saker hela dagen också, totalt ointressant liksom men sånt bloggen är till för så ah.
I måndags var jag i alla fall med Johanna, Emma, Linnea, Saga, Selma och Malin, pluggade lite historia och åt kladdkaka. I tisdags var jag med Emmish och Selmish på gymmet i typ två timmar(träningsvärk idag..) Igåår så var det öppet hus, ändå helt okej faktiskt, trots att jag hade spanska hela kvällen;) Efter det så var jag med massa folk, for hem till mig (efter mycket tjat) och såg the grudge, fattade ingenting.
Idag har jag gjort allt för att undvika att plugga histora vilket lett till att jag har panik nu.. hur i helvette ska jag hinna lära mig det på en kväll?.. Inte direkt så att jag är lättlärd heller. Aja, vi får hoppas på ett mirakel! Har bakat drömmar med Jonas till hans kalas. Han fyller snart sex :O Ikväll blir det gymmet med Emma. Adios♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0