22 januari

tjenis, gjorde inte speciellt mycket igår. Tittade på Mattias handbollsmatch, var i stan och chillade med mamma. Köpte(fick;)) en sån smal hyllgrejsak, underkläder, carpe diem sak, present till Jonas och min kusin och en stor fet godispåse;) På kvällen satt jag och mamma och kollade i flera timmar på filmer från då jag och Mattias var liten. När jag var på bb dagen efter Mattias föddes så mamma ba - ''jaha Camilla vad tycker du lillebror ska heta då?''
''....ANTON!.. eller Lisa''
''Lisa? men det går inte, det är ju en kille''
''Men då ska han heta Anton! Som Emils pappa!''
''Nemen tycker du verkligen det?.. vad tycker du om Mattias då?''
''Mattias.. Nej usch! ANTON''
Haha var mycket roligare i verkligheten.. Jag måste erkänna att jag nästan var lite söt när jag var liten;) Aja, nu ska jag göra mig i ordning sen blir det att åka skoter. hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0