I'm screwed..

Inser att jag inte planerat veckan på bästa sätt.. imorgon är det skola som vanligt, sen ska vi på observatiblablanånting, vet inte riktigt när vi kommer hem men jag kommer inte kunna somna som vanligt.

Är då ledig torsdag, problemet är bara att det är Justin Fucking Biebers 18års dag, och eftersom sverige suger apballe så kommer jag vara tvungen att va uppe hela torsdagnattten för att liksom vara med på usaiska tiden, ah då sover jag inget den natten,

Sen är det fräcka fredag på fredag vilket innebär att jag och Selma ska gymma i typ 5 timmar (=redan jävligt död efter ingen sömn plus gym i ett år) efter det ska jag till stan och fixa lite grejer, måste vara hemma innan halv 6 för då ska jag vara barnvakt sen ska jag vara med mina kära vänner, lär säkert bli ganska sent eftersom vi inte kommer träffas på hela lovet.

Sen kommer Ida på lördag.. frågan är ju hur jag då ska orka med den hyperhyenan? kommer bli kämpigt...

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Go for it girl!! Tänk positivt- det är bara roliga grejer som händer!! Tusen miljarder gånger bättre än att du skulle behöva plugga! plus att du kommer glömma bort att du är trött för att du kommer ha så kul!:)

2012-02-29 @ 00:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0